Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен проблем с парното

    Здравейте! Карам 156ца '98г. Наскоро ми изгоря платката за регулиране на степените на парното (силовото управление), заби на максимална мощност и дори когато не е на контакт пак въртеше. Купих двата транзистора IRFZ 44, както ми казаха колеги от форума и ги смених и то се оправи, но след месец пак така стана, пак ги купих и току що като го пуснах то се оправи но само за 1 час и изведнъж пак заби на макс ( Дайте идея какво може да причинява тази меко казано неприятна повреда, дали трябва да сменя цялото устройство или може да е причинено от нещо друго!!
    sigpic
    НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT




  • #2
    Може и в моторчето на парното да е проблема. Но така дистанционно трудно мога да ти кажа.
    Ако ти се експериментира, смени пак транзисторите, но по възможност ги вземи от друго място (или поне да са друга марка) Има доста ментета по магазините. Провери ги и дали се нагряват много по време на работа. Това се сещам на първо четене.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Сложи от тези STRH100N6FSY1 - STRH100N6FSY3. Но май имаш проблем с мотора - блокира ти при запускане
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Говорих с едно приятелче и той ми каза, че турбината на вентилатора е дала на късо някоя от намотките и затова ми гори платката. Затова първо ще сваля вентилатора и ще го занеса на някой авто ел. техник и след това ще пробваме пак с нови силови елементи и дано стане. Ще ви пиша какво е станало! )
        sigpic
        НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



        Comment

        Working...
        X